Page 133 - Romania 100 (ro)
P. 133
de transport feroviar, având
în vedere liberalizarea pieței anuntață pentru luna iunie. Poate nu întâmplător, liberalizarea coincide cu aniversarea a 20 de ani de la înființarea Grupului GRAMPET. Am crescut în mod sustenabil, de la an la an, asumându-ne cele mai bune practici din industrie, un model de business bazat pe indici standard de performanţă și o echipă formată din cei mai buni specialiști în domeniu.
Cu siguranță, suntem pregătiți pentru o piață liberă, care se supune regulilor de concurență promovate la nivel internațional, bazate pe eficiență, performanță și competitivitate.
În ceea ce privește activitatea de transport, ne vom dedica obiectivului major care ne-a îndrumat în toți acești ani – să
dezvoltăm coridorul ce leagă Marea Nordului de Marea Chinei de Est. Deja, angajamentele asumate în cadrul aderării Trans-Caspica preconizează
un volum sporit de activitate în perioada următoare.
În paralel, continuăm să dezvoltăm activitatea celorlalte divizii. La REVA Simeria am demarat producția de vagoane cisternă și suntem pregătiți
să producem și alte tipuri
de vagoane cerute de piață. Totodată, urmărim să ne consolidăm profilul pe segmentul de reparație a materialului rulant și să creștem cota de piață pe plan extern (în prezent, 30% din activitatea reparatorie a REVA Simeria este dedicată clienților externi).
Avem convingerea că industria de transport feroviar are un
rol strategic la nivel global, fapt dovedit și prin proiectele gigant precum Iniţiativa One Road,
One Belt a guvernului Chinei sau Strategia Rail 2050 a Uniunii Europene. România este bine poziționată geografic și poate beneficia substanțial de pe urma dezvoltărilor viitoare.
Grupul GRAMPET poate să își asume un rol strategic în acest context și ne dorim să fim în prima linie, oferind clienţilor noștri cele mai bune servicii,
la standardele globale de performanță.
Am crescut susţinut, alături de partenerii noștri și de economia României, în ultimii 20 de ani. Cu siguranţă că mai este loc de creștere și, personal, am mari speranţe pentru următorul Centenar al României.
Grupul GRAMPET – Grup Feroviar Român: Profil de lider
STRUCTURA GRUPULUI
zCompanii de transport feroviar marfă: Grup Feroviar Român, Bulgarian Railway Company, Train Hungary, Train Hungary Croatia, Trans Expedition Feroviar, Grampet Cargo Austria, Eurorail Logistics Serbia, GFR Greece.
z Companii de logistică: Eurorail Logistics Germany, Eurorail Company Moldova, Rolling Stock Company, Transbordare Vagoane Marfă.
z Divizia reparatorie și de producție locomotive și vagoane: Electroputere VFU Pașcani, Reva Simeria, Grampet Debreceni Vagongyar – Hungary, Reloc Craiova, Electroputere VFU Craiova.
z Soluții IT: Institutul de Tehnică de Calcul.
z Înființat în 1999, cu obiectivul declarat de a conecta într-o zi Oceanul Atlantic de Oceanul Pacific.
z Acoperă întregul lanţ de soluții și
produse de transport feroviar, oferind o experienţă integrată la cel mai înalt nivel de competență: servicii de transport
feroviar marfă, construcţii, reparaţii
și modernizarea materialului rulant, producția de piese de schimb, închiriere de material rulant, transbordarea mărfurilor, servicii logistice, precum și soluţii inovatoare de IT pentru operatorii feroviari.
z Lider european în industria de transport feroviar de marfă, cu prezență în 10 țări și cu strategie de extindere în alte 7 țări.
z Lider de piaţă în România prin compania fanion Grup Feroviar Român - GFR (30%).
z Lider pe piața reparatorie de material rulant din România (100%).
z Angajator european de top, cu aproximativ 7.100 de angajați la nivel de grup.
z Prima companie europeană care a aderat la asociaţia Ruta de Transport Internațional Trans-Caspică.
z Operatorul unui parc de aproape 20.000 de vagoane și 400 de locomotive.
z Volumul anual de transport - aproximativ 22 milioane de tone de marfă.
z Partener strategic pentru industrii cheie precum Petrol & Gaze, Construcții sau Agricultură.
133