Page 84 - Romania 100 (ro)
P. 84

           Nuclearelectrica la20deani
Un brand românesc recunoscut internațional
Interviu cu directorul general al SN Nuclearelectrica SA, Cosmin Ghiță
 În an Centenar, Nuclearelectrica sărbătoreşte două decenii de existență. O companie relativ tânără, dar devenită un brand de referință pentru economia românească. Cum caracterizați evoluția Nuclearelectrica în aceşti 20 de ani de la înființare?
Într-adevăr, Nuclearelectrica poate fi caracterizată ca o companie tânără, rezultatul unui proces de reorganizare și reașezare a domeniului energetic în armonie cu condițiile de piață la nivelul anului 1998, însă dezvoltarea ulterioară a companiei s-a bazat pe forța și continuitatea generației de specialiști formată încă de la începuturile programului nuclear în România (1960). În cei 20 de ani de la înființare, Nuclearelectrica a evoluat de la o companie tehnică, bazată exclusiv pe peformanța în securitate nucleară și operare în condițiile unei piețe a energiei stabile și reglementate, la o companie dinamică, axată pe crearea de valoare pentru stakeholderii săi, cu performanțe tehnice dublate de performanțe financiare și de investiții.
 84





























































































   82   83   84   85   86