Page 143 - Romania 100 (ro)
P. 143

           Rent Auto, care a devenit franciză Enterprise Rent A Car în 2014;
2004 Achiziţia Nova Travel, prima agenţie de turism din
și călătorii destinat celor cu bugete de nivel mediu și sub medie,
2018 Acest brand se adaugă
de turism din România,
s-a dezvoltat în mall-uri și centrele comerciale mari din București și din orașele mai importante. Pentru următorii doi ani obiectivul de dezvoltare pentru Travel Brands este ca rețeaua de agenții să ajungă la un număr de 40 de sedii, ceea ce va situa Travel Brands în topul primilor cinci jucători din domeniu la nivel național.
Rezultate financiare spectaculoase
Cifra de vânzări a Grupului Eurolines, alcătuit din 22 de companii, s-a majorat în 2017 cu 20% față de 2016 şi a ajuns la 150 milioane euro. Pentru anul 2018, Grupul Eurolines vizează o creştere de 15% a cifrei de vânzări, comparativ
cu 2017. De asemenea, pentru acest an, rețeaua de agenții
de turism și-a bugetat o creștere de 12% a vânzărilor. TUI TravelCenter a finalizat anul 2017 cu o creştere de 30% a cifrei de vânzări, ajungând la nivelul de 100 milioane de euro, volum care o poziționează și în 2017 ca cea mai mare agenție de turism din România.
 România, înfiinţată în 1990, care acum îndeplineşte funcţia de tour-operator pentru outgoing;
2011 Semnarea parteneriatului strategic cu Grupul TUI şi achiziţia Danubius Travel din Constanţa. Danubius Travel este unul dintre cei mai importanţi tour-operatori din ţară pe segmental de incoming, înfiinţată în 1991;
2015 Inaugurarea celei mai noi linii de business a Grupului, prin intrarea în industria ospitalităţii şi achiziţia Green Village Resort 4* din Sfântu Gheorghe, Delta Dunării.
2017 Liniile internaționale ale Eurolines România către Germania, Cehia, Anglia, Italia, Spania sau Franța au fost integrate în rețeaua de rute internaționale a FlixBus.
2018 Lansează Travel Brands, un hypermarket de vacanțe
TUI TravelCenter, cel mai mare lanț de agenții de turism din România, deținut tot de Dragoș Anastasiu.
Dezvoltarea rețelei
Strategia de dezvoltare a TravelBrands vizează, în principal, extinderea în orașele mai mici din țară, în care nu sunt prezente agențiile TUI TravelCenter. TUI TravelCenter, cea mai mare rețea de agenții
 143
















































































   141   142   143   144   145