Page 21 - Excelenta pentru Viitor, Sectiunea Industrie & Servicii
P. 21

trend ascendent, cu o creştere
de 6% a împrumuturilor acordate la finalul lui martie 2019 față de perioada similară a anului 2018 și cu o majorare de 18% a volumului depozitelor atrase în aceeași perioadă.
Estimăm că 2019 va fi un an profitabil pentru FIRST BANK, dacă nu apar evenimente imprevizibile.
Care au fost motivele din spatele achiziționării Bank Leumi România? Planul nostru este să continuăm creșterea atât organic, cât și prin noi achiziții relevante. Credem
că Bank Leumi România este o oportunitate de business foarte bună pentru noi. După primirea tuturor aprobărilor necesare, tranzacția va duce la creşterea cotei de piață, portofoliului de clienți, precum şi a volumelor de credite şi depozite, ajutându-ne să ne consolidăm prezența în România.
După ce ați achiziţionat Bank Leumi România, intenţionați să efectuați alte achiziții?
În cazul în care identificăm
o oportunitate relevantă, achiziţionarea unei noi bănci este foarte probabilă. Suntem în special interesați de entități care au o dimensiune similară cu Bank Leumi România. Avem întreaga susținere a investitorului nostru pentru o astfel
de operațiune și suntem pregătiți să mobilizăm capitalul necesar.
Recent ați anunțat investiții
de 7,5 milioane de euro pentru accelerarea procesului de digitalizare. Care este scopul investițiilor? Urmează alte investiții în dezvoltarea de tehnologii? Intenţionăm să optimizăm toate procesele şi sistemele interne care folosesc tehnologia, astfel încât să oferim servicii mai bune clienţilor noștri. Vizăm timpi de reacţie reduşi prin utilizarea tehnologiei
în analize complexe ale bazelor
de date, precum si dezvoltarea de noi soluții bancare online care să se reflecte în confortul clienților.
În pofida acestui ritm susţinut și firesc în actualizarea tehnologiilor noastre, nu intenționăm să devenim o bancă complet digitală pentru că înțelegem nevoia de interacțiune umană a clienților noștri, mai ales atunci când iau decizii financiare importante, precum contractarea unui credit ipotecar, de exemplu. FIRST BANK oferă deja clienților
săi soluții bancare unice - plata online a taxelor - proiecte care au adus băncii o serie de distincții și recunoașteri. Este vorba despre platforma LiveShop și despre integrarea Ghișeul.ro în aplicația online a băncii, aceasta din urmă fiind realizată în colaborare cu Ministerul Comunicațiilor și
Societății Informaționale (MCSI). Ţelul nostru este să devenim „The tech bank with human touch”.
Care sunt produsele pe care intenționați să mizați în următoarea perioadă și la ce categorie de clienți vreți să ajungeți?
În 2019, ne vom concentra pe atragere de fonduri și de noi clienți cu potențial semnificativ, atât
din zona de retail, cât și din cea corporate.
21















































































   19   20   21   22   23